piątek, 29 marca 2013

Radosne świętowanie, wiosenne zaklinanie!

A u Nas znów prószy śnieg! W Wielki Piatek! Nawet rzeżucha mi się zbuntowała i postanowiła zamknąć się w sobie, chyba postawiłam ją za blisko okna i stwierdziła, ze w zimę, to ona wschodzić i zielenić świata nie będzie. Dobrze, że mam zielony obrus z motylkami, to zawsze jakaś namiastka wiosennej atmosfery.

Zakupy zrobione, wiosenne porządki i mycie okien przełożone w czasie. Może latem, o ile nadejdzie?
W planie kolorowe jajka i przepyszny żurek z pieczonym czosnkiem i białą kiełbasą. W Poniedziałek będziemy świętować z przyjaciółmi, będziemy się dużo śmiać i radośnie wypoczywać i może wtedy ta wyczekiwana wiosna zapuka do Naszych i  Waszych drzwi, kto wie?

Ściskamy i przytulamy!



              

9 komentarzy:

  1. My w poniedziałek to samo. Z cudownymi przyjaciółmi, na Isle of Skye (ha! czyż nie pięknie?).

    Ściskam Sznupciu! Dobrego świętowania!

    ps. u nas słonecznie, może i do Was słonko dojdzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh! Cóz za piękne świętowanie na Isle of Skye! Wesołych Swiąt dla całej rodzinki:)

      Usuń
  2. U mnie poniedzialek jest zwyklym dniem pracy, ale ja oczywiscie... mam wolne, bo ja mam wolne wszystkie poniedzialki:))
    Spotykam sie wiec w ten poniedzialek z kolezanka z Chicago, ktora dzis nadlata do NYC.
    Wesolych dla Was Sznupkowie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Star..u mnie poniedziałek to tradycyjny Dzień Lenia i też mam wolne choc ni era zni edwa chcieli mnie zmusić do pracowania.:)

      Usuń
  3. U nas też dziś prószył śnieg, za oknami biało, ale w domu mamy już prawdziwą wiosnę- dużo kolorowych kwiatów, ozdóbek, zakwas na żurek dochodzi, a więc idą święta!!
    Sznupciu, życzę Wam wesołych świąt, dużo słoneczka, chociaż ja widzę je zawsze u Ciebie na twarzy:)), wypoczywajcie radośnie i miło.
    Plumeria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Swiąt Plumerio, aby do niedzieli zrobiła się wiosna za oknami..:)

      Usuń
  4. hehe.. Święta Wielkanocne to totalna abstrakcja.
    Świętujcie sobie Wesoło :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ściskamy i przytulamy wzajemnie :)
    smoczyca, smok i smoczątko :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Ciebie calej Twojej Sznupkowej Rodzinki zycze spokojnych, radosnych i rodzinnych Swiat Wielkanocnych, a jutro mokrego lub snieznego Dyngusa! Wesolego Alleluja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń